pondělí 12. srpna 2013

Materiál, se kterým pracuji



Ahoj, rozhodla jsem se zde představit materiál, se kterým pracuji. Nakupuji v nehtovém salonu
Letthe, s. r. o. v Teplicích, který je spojený s internetovým obchodem  www.modelaznehtu.cz

UV-GELY



Dříve jsem používala značku UV-gelů Expa nails, ale když s touto značkou obchod Letthe rozvázal spolupráci, přeorientovala jsem se na jiné značky. Což jsem udělala dobře, protože přestože mi gely Expa nails vyhovovaly, některé výrobky měly své mouchy.
Ráda používám gely EBD, a to stavební i barevné (jsou levné a bez chybičky), UV-gel Enii nails ("Eník"), což je dvojče Expy, a vyzkoušela jsem i gely přímo od firmy Letthe - Crystal (čirý) a Maxim (narůžovělý).
I když si kupuji stavební gely jednofázové, stejně použiji všechny tři fáze - "jedničku" pro lepší přilnavost k nehtům, a "trojku" - pro větší lesk.
Zde můžete vše (kromě značky Expa nails) najít v e-shopu: http://www.modelaznehtu.cz/shop.php


PŘÍSLUŠENSTVÍ


Většinu příslušenství mám z kamenného obchodu Letthe (štětec č. 4, kulička, pilníky "zebra", kvádřík, lepidlo, tipy, štípací kleště, olejíček, odstraňovač výpotku z gelu). Ostatní věci jsem sehnala v drogeriích (štětec na oprašování, lak, kopýtko). Všem vřele doporučuji toto lepidlo na tipy (75,-Kč), lepím s ním vše potřebné, nejen nehtové tipy! :) Funguje jako vteřinové, přilepí vše, navíc snadná aplikace - štěteček!

Se kterým materiálem jste spokojené Vy? Ráda si nechám nějaké výrobky doporučit! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat